روزی تن من بینی «قربان» سر کویش
وین عید نمیباشد الا به هر ایامی
سعدی را برای تو خواندن... حکایتیست...
عیدت مبارک امامِ من :)
ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:34