خیلی وقت است که ننوشته ام. خیلی خیلی خیلی وقت... نه اینجا و نه هیچ جای دیگری...
نه این که نمی توانستم و حرف نداشتم، هم میتوانستم و هم حرف داشتم، اما ایستادم مقابل خودم و جلوی خودم را گرفتم تا ننویسم...
انگار پشت کرده ام به خودم حالا...
حالم خوب نیست...
می خواهم باز بنویسم...
ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57