دستت را بگذار روی قلبم...

خرید بک لینک

بسم الله

بسم الله

بسم الله...

دستت را بگذار روی قلبم......

ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 19:34

گفته بودم قبلاً؟ گفته بودم آرزومه ده روز رمضان رو بیام مشهدت؟ گفته بودم...همین که گفتم کافیه... تو میدونی و کافیه...شاید هیچوقت به این آرزو نرسم (این آرزو و خیلی آرزوهای دیگه که به تو بستگی داره...) دستت را بگذار روی قلبم......ادامه مطلب

ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 19:34

خیلی وقت است که ننوشته ام. خیلی خیلی خیلی وقت... نه اینجا و نه هیچ جای دیگری...نه این که نمی توانستم و حرف نداشتم، هم میتوانستم و هم حرف داشتم، اما ایستادم مقابل خودم و جلوی خودم را گرفتم تا ننویسم...انگار پشت کرده ام به خودم حالا...حالم خوب نیست...می خواهم باز بنویسم... دستت را بگذار روی قلبم......ادامه مطلب

ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 17:35

اندوهآدمی رابه نوشتن وامیدارد.به گریز از دیگرانو پنهان شدن در آستین دستهایش.و غارنشینی هنوز ادامه دارد... پ.ن: مدتی نبودم، دلم میخواست باز هم نباشم؛ اما... اندوه، آدمی را به نوشتن وامیدارد... دستت را بگذار روی قلبم......ادامه مطلب

ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 17:35

چند وقتی است که یک نفر گلدان کوچک کاکتوسم را از پشت پنجرۀ خانه برداشته است؛ به معنای دقیقتر کلمه «دزدیده است»! بابا که میفهمد، میگوید: «عیبی نداره؛ اونم دوست داشته از زیباییش لذت ببره، اما از نزدیک»! به نظرم با این جملۀ مهربانانۀ بابا تمام دزدیهای عالم را میشود توجیه کرد! *** کاش میشد بابا را بدزدم و از نزدیک از مهربانیش لذت ببرم؛ اینجا کمی دور دستت را بگذار روی قلبم......ادامه مطلب

ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 17:35

صفحه بندی